.::.iklan .::.

Ahad, 30 Oktober 2011

Belajar menaip..

Teringat sewaktu mula2 belajar menaip dulu...
alkisahnya dahulu kala aku tidaklah sepantas hari ni bila menaipp...(laju sangat ke? laju n pantas gak ar klu nak dibandingkan zaman batu dulu...) huhu
 macam anak ayam yang baru nak belajar mematuk jagung je gayanya 
bukan je sakit jari jemari ni malah sakit di mata orang melihat juga sakit di mata aku sendiri..nak mencari-cari huruf kat keyboard tu lagii la satu hal!... adooo..

kena buat hari2 dan selalu sampai jarii rasa macam nak patah dan dah tak sanggup nak berlari lagi atas keyboard.....adoii toloongggggggggggggg penattttt sakittttt nii.. kesian jari!

tapiii....
memang berbaloii cara aku dulu tu walau memang tersiksa jari-jari aku ni...


yang ini memang sesuai utk jari yg baru nak kenal huruf...kena ingt betul2 pastu baru boleh letakk jari tu kat tempat yg sepatutnya...




KEDUDUKAN JARI YANG BETUL PADA KEYBOARD


ikut cara ni lagi senangg..berwarna lagi.. senang nak nampak!



POSISI KEGUNAAN JARI-JARI PADA BUTTON KEYBOARD


Yang  aku belum  jumpa skrg ni adalah typing tutor yang serupa macam mula2 aku belajar menaip dulu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan